ponedeljek, 27. november 2017

Se ženske res ličimo za volanom?



Na spletni strani www.vsezamojavto.si začenjam objavljati blog z malo bolj avtomobilistično vsebino. Noj ja, še vedno bo bolj podoben dnevniku "Bridget Jones", ker sva si s tole junakinjo kar precej podobni. Boste vprašali, v čem? Berite moje bloge in sami presodite.

Se ženske res ličimo za volanom?

Pogosto slišim komentarje, da se ženske med vožnjo gledamo v ogledalo in tudi ličimo v avtu. Ali je to res?

Najbrž smo res bolj samovšečna bitja od moških. Seveda pa so med nami voznicami velike razlike, kot so razlike v življenju. V svojem blogu sem ženske takole okarakteriztirala: 1. precioza (negovana, prefinjena, nosi lepo perilo in parfume) .2 naravna ženska (ima dolge lase, se ne barva, ko osivi, nosi naravne materiale in sama izdeluje nakit) in 3. ženska za vsakodnevno rabo, ki se ne obremenjuje s samovšečnostjo, želi biti enakopraven sogovornik moškim - pomembno ji je, kaj ima v sebi in ne na sebi. Katera od teh kategorij se največkrat gleda v ogledalo? Po mojem prva, ker da veliko na zunanji videz. V avtu izkoristi toaletne napravice, tj. notranje in kozmetično ogledalo, da preveri, če je vse na svojem mestu.

Kaj pa jaz? Spadam med tiste ženske, ki imajo v toaletni torbici samo 2 šminki (od tega je ena zagotovo že pretečena), topo črtalo za oči, ki ga že dolgo nisem ošilila, en paket persenov (če me razkači šef ali kdo drug in je potrebno hitro sproščanje), malo nalomljeno toaletno ogledalce in to je vse. Ko stojim v prometu, mi na misel ne pride, da bi se šminkala. Sem celo med tistimi poštenimi ljudmi, ki še telefoniram ne med vožnjo, ker nisem tako sposobna, da bi z eno roko manevrirala, z drugo pa drajsala po telefonu. Edina vragolija, ki sem jo nedavno izvedla, ko sem v avtu čakala na prihajajoči vlak, je bila, da sem si sezula čevelj, vrgla ven kamenček, ki me je žulil in se potem spet obula. Sem bila kar ponosna nase. O ličenju v avtu torej ni govora. Mi je tudi malo nerodno pred vozniki, ki stojijo z mano v štric, da bi se šminkala kot kakšna Marlinka. Kar slišim njihove besede: »Joj, kakšna trapa. A nimaš časa to opraviti doma?«

No, ko sem ravno v spovednici, bom iskreno odgovorila, kolikokrat sem med vožnjo pogledam v notranje ogledalo? Ne bom rekla, da nikoli. Zagotovo enkrat, ko se usedem v avto. Drugič pa se pogledam v šipo avtomobila, ko izstopim, da dobim »big picture«. In to je to.

Če povem še končno mnenje o ličenju v avtomobilu. Če to ne vpliva na zbranost pri vožnji sem ZA, bolje pa se mi zdi, da to ženske opravimo doma, ko smo same in ko nismo pod pritiskom, kdaj bo treba speljati, da nam gospodje za nami ne bodo začeli trobiti in gestikulirati.


Ni komentarjev:

Objavite komentar